Friday, June 28, 2013

wall makeover by na contest

sapa yang tak suka kalau rumah dia cantik,kemas,mabeless,kan?skang ni mcm-mcm idea deko ada tinggal duit je tak de,hukhukhuk..mcm umi ni berangan nak pakai wallpaper dah lama tapi tu la ongkosnya nggak ada buk!nak buat sendiri bakat ke laut,hahahha.maka bagaikan org mengantuk di sarungkan bantal,ada pulak contest kat blog nadia ni so umi acu try test nasib diri,mana tau ada rezeki dpt lah.

" Saya nak www.nadiafarahida.com memilih rumah saya untuk dimakeover oleh Wall makeover by Na dengan design pilihan saya ini kerana sejak masuk rumah ni hampir setahun lps saya masih tercari-cari idea untuk mencantik kan dinding rumah ni,tapi dek kerana tiap kali ada yang berkenan selalu jer bertembung dgn budget yg ciput nih!what to do la,skang sume mahal,nak pasang wallpaper kosnya blh thn jugak..so pendam kan aje.



 umi suka design macam ni,mmg suka sgt,sbb rumah ai nnt tema nya grey,projek raya ni weii,klu la umi dpt mmg cun nakkkkk!!lama dah mengidam nak yang mcm ni,cer korang tgk fb wall makeover by na, sure korang pun jatuh chenta jugak.
  


 

bila tgk komen pelanggan dia pun sume puas hati,so harapnya dapat la umi tgk hasil kerja dorang kat wall umah umi nnt.insyaALLAH.sebenarnya umi dah rambang mata tgk hasil kerja dorang tadi,hehehe.sebelum aku merapu rasanya design ni la paling dekat dihati.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...